صفحه اصلی آرشیو مطالب تماس با ما قالب وبلاگ
مطالب ویژه

ابزار وبلاگ

قالب مذهبی وبلاگ

نوای وبلاگ

پوستر

کانال ویدیو></a></p>
<p align=

آلبوم صوتی

آموزش وبلاگ نویسی

ارتباط با مدیر
نوای سنگر
æáí ÇãÑ
لوگوی معبر
لوگوی همسنگران


برچسب‌ها:


برچسب‌ها:

مشکل بد حجابی در جامعۀ ما در حال افزایش است به قول استاد رائفی پور که گفتن اینها ذره ذره شلوار ها رو تنگ کردن انقدر تنگ کردن که حالا ما باید موقعی که راه می ریم و سرمون توی لاک خودمون هست نگاهمون به ساپورت های کوتاه و تنگ زن هایی بیفته که حاصل بی غیرتی مردهایی هست که مشکلی با بی حجابی همسر خودشون ندارن و باید بگم سیب زمینی بی رگ هستن.

 

در حال حاضر شاهد این هستیم که هر روز ساپورت ها تنگ تر با طول کمتر و نازکتر می شود و در نتیجه شاهد استفاده از دامن های کوتاه خواهیم بود شاید بگویید امکان ندارد این اتفاق عملی شود ولی این را هم بدانید اگر چند سال قبل از ورود ساپورت به بازار کسی چنین چیزی می گفت باور نکردنی بود ولی اتفاق افتاد این یعنی کم کم حساسیت زدایی میشود سپس عمل به انجام هر کاری گرفته می شود این تهاجم فرهنگی که کاملا اصولی و برنامه ریزی شده باید با امر به معروف و نهی از منکر جلوی این موضوع ایستاد و گرنه به زودی شاهد پوشیدن دامن های کوتاه در سطح شهر خواهیم بود.


برچسب‌ها:

 وبسایت بیرق عشق کد آهنگ ما انقلابی هستیم مهر ولایت با ماست با صدای حاج میثم مطیعی رو برای شما کابران عزیز آماده کرده امیدوارم این  کد این آهنگ رو در وبلاگ یا وبسایت خود بذارین و از اون لذت ببرین در ضمن توجه داشته باشید تغییر دادن کد حرام است.

دریافت کد آهنگ


برچسب‌ها:


برچسب‌ها:


برچسب‌ها:

استکبار یعنى چه؟ استکبار یک تعبیر قرآنى است؛ آن کسانى و آن دولتى که قصد دخالت در امور انسانها و ملّتهاى دیگر را دارد، در همه‌ى کارهاى آنها مداخله میکند براى حفظ منافع خود؛ خود را آزاد میداند، حقّ تحمیل بر ملّتها را براى خود قائل است، حقّ دخالت در امور کشورها را براى خود قائل است، پاسخگو هم به هیچ‌کس نیست؛ این معناى مستکبر است.مبارزه‌ى با استکبار یعنى چه؟ یعنى در درجه‌ى اوّل زیر بار این زورگویى نرفتن؛معناى استکبارستیزى یک چیز پیچ‌ و خم دار پیچیده‌اى نیست؛ استکبارستیزى یعنى یک ملّتى زیر بار مداخله‌جویى و تحمیل قدرت استکبارگر یا انسان مستکبر یا دولت مستکبر نرود.

من البتّه ان‌شاءالله در آینده در یک فرصتى با شما جوانها، دانشجوها، دانش‌آموزان درباره‌ى استکبار و استکبارستیزى یک صحبت مفصّلى باید بکنم. منبع

راه های مقابله با استکبار

1- زیر بار زورگویی نرفتن : انسان باید همیشه اراده داشته باشد و زیر بار ذلت و زور گویی دشمنان نرود همان گونه که ابا عبدالله الحسین زیر بار زورگویی و ذلت دشمنان نرفت.

2- شناخت استکبار : برای مقاومت با استکبار باید استکبار را شناخت و فهمید که دشمن چگونه زور گویی می کند و بعد اقدام به استکبار ستیزی کرد برای مثال باید فهمید آمریکا و هم پیمان های آمریکا هیچگاه از ظلم و ستم دست نمی کشند و صلح و دوستی با آنها بی فایده است.

3- برخورد رابطه با استکبار : قرآن کریم به همه مردم به خصوص به مسئولین توصیه می کند که از ارتباط و هم پیمان شدن با کشور های که تظاهر به دوستی می کنند پرهیز شود. سوره الممتحته آیه یک

4- برخورد منطقی با استکبار : از دیگر ملاک‌هایی که می‌توان برای انتخاب فرد برتر و شایسته معرفی کرد، انتخاب افرادی است که با دشمنان برخورد منطقی داشته باشند، چرا که برخورد های غیر منطقی و تهدید های مختلف بر علیه دشمنان، جرأت تعدی و ظلم آنان را بیشتر می‌کند.

5- برخورد قاطع با استکبار : علاوه بر برخورد منطقی با استکبار و مستکبران در مواقعی نیز باید برخورد قاطع کرد همانند سخنان رهبری در برابر مسئله هسته ای که ایشان فرمودند که اجازه نمیدهم. 

6- وجود رهبر صالح : یک از مهترین عواملی که باعث مقاومت مردم در مقابل استکبار می شود وجود رهبر صالح است که با دستورات درست خود باعث مقامت در برابر استکبار می شود که صدالبته امام خامنه رهبری صالح و صدیق برای جامعه ما هستند.

7- فراموش نکردن هویت خود : باید برای مقاومت علیه استکبار هویت خود را فراموش نکرده و به مقاومت در این امر پرداخت وگرنه ضرر ان بیشتر است.

8- عزم ملی : حتما باید عزم ملی همراه با دستورات صحیح رهبر باشد زیرا اگر رهبر دستورات درست و صحیح بدهند ولی مردم بی توجهی کند مقاومت در برابر استکبار جواب نمی دهد.

9- دعا و استعانت از پروردگار : می دانیم که هیچ کاری بدون خواست پرودگار بزرگ انجام نمی گیرد پس باید در هر موضوعی به راز نیاز با خدا و استعانت از او پرداخت.

10- صبر و پایداری : همیشه صبر و پایداری یکی از نکات مهم بوده و هست باید در مورد استکبار ستیزی و هر کار دیگری صبر و پایداری داشت تا به نتیجه برسد. 


برچسب‌ها:

باراک عبدالشیطان اوباما در کنگره آمریکا درباره خدمات وی به آمریکا چنین گفت :

بزرگترین موفقیت و خدمتی که من به آمریکا کردم این بود که سیستم عامل اندروید را 

وارد ایران کردم ، آمریکا باید بابت این موضوع از من متشکر باشد 

حتماً میدونید که سیستم عامل اندروید و نرم افزار های ساخته شده به وسیله اون مثل واتساپ

، وایبر و دیگر پلگرام های ارتباطی ساخت آمریکا و تحت کنترل آمریکا و یکی از ابزار های ارائه اطلاعات

توسط فراماسون ها می باشد ، متأسفانه این روزا هرکی رو ببینی یه گوشی اندروید دار دستش گرفته

و مدام سرش تو اونه خب ، این رفتار از آدم چی می سازه ؟ یه آدمی که دوست داره همیشه تنها 

باشه و تو خودش باشه و این یعنی کم شدن ارتباطات انسانی که خیلی ضرر داره به خصوص برای

جمهوی اسلامی ایران ضررش دو برابره . حجت الله الاسلام X در جمله ای در رابطه با 

اندروید و نرم افزار واتساپ عرض کردند :

امروزه بزرگترین وسیله شبیخون دشمن اندروید و نرم افزار هایی مثل واتساپ است ما 

باید با همین اندروید و نرم افزار هایی شبیه واتساپ طوری از اسلام و شیعه تبلیغ

 

کنیم که خود دشمن پشیمان شود و وسیله هجومی که ساخته است را جمع کند 


برچسب‌ها: